İş yerlerinizde oluşabilecek olumsuz durumlara karşı koruma sağlayan ve her iş yerinde muhakkak olması gereken sigorta türüne iş yeri sigortası denilmektedir. İş yeri sigortası sayesinde bina, cam ve emtea, makineler, tesisatlar ve demirbaş eşyaları güvence altına alabilir, oluşabilecek maddi zararları en aza indirebilirsiniz.

İş Yeri Sigortası Neleri Kapsamaktadır?

Her sigorta şirketine göre farklılık gösteren iş yeri sigortasının temelinde ‘’yangın, deprem, lokavt, grev, kötü niyetli kişiler, halk hareketleri, sel-su baskını, hırsızlık ve terör’’ teminatları bulunmaktadır. Sigorta şirketlerine göre farklılık gösterebilecek diğer teminatlar ise;

  1. Fırtına
  2. Dolu
  3. Duman
  4. Kar ağırlığı
  5. Yer kayması
  6. Kara ve deniz araçlarının çarpması
  7. Enkaz kaldırma masrafları
  8. Bina kıymetlerinin hırsızlığa uğraması
  9. İş yeri giderleri ve mali sorumluluk
  10. İş durmasına bağlı olarak ödemeler ve kira kayıpları

Bu teminatlar sayesinde olumsuz durumları kolay ödeme yöntemleri sayesinde maddi güvence altına alabilir kendinizi ve iş yerinizi koruyabilirsiniz. Ayrıca belli ücretler karşılığında poliçenize elektronik eşya, iş veren sorumluluk sigortalarını da ekletebilirsiniz.

İş Yeri Sigortasının Bedeli Nasıl Hesaplanır?

İş yeri sigortasının hesaplanması yapılırken; iş yerinin faaliyet alanı, riskler, iş yerinin konumlandığı bölge gibi soruların cevapları aranır ve bu cevaplar dikkate alınır.

İş Yeri Sigortası Nasıl Avantajlar Sağlar?

İş yeri sigortası size, çalışanlarınıza ve en önemlisi iş yerinize birçok avantaj sağlamaktadır. Avantajları daha detaylı incelemek gerekirse;

  1. Doğal afetlere ve felaketlere karşı hem maddi hem de manevi güvence sağlar.
  2. Olası risklerde iş yerinde oluşabilecek zararları karşılar.
  3. Asistans hizmetleri sayesinde birçok işlemi ücretsiz olarak yapmanıza olanak sağlar.
  4. Mal kaybı yaşanmasını önler.
  5. Güvende hissetmenize neden olur.

About Author

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir